loading...
گیمرفا|مرجع تخصصی بازی
آخرین ارسال های انجمن
alex بازدید : 862 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

http://bir-game1.persiangig.com/image/ESET-Smart-Security-6--.jpg

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

alex بازدید : 316 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (1)

http://f1212.hizliresim.com/14/z/hh464.jpg

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

alex بازدید : 265 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)


http://www.gamescrack.org/wp-content/uploads/2013/01/DmC-Devil-May-Cry-5-Crack.jpg

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

تعداد صفحات : 113

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 677
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 2098
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 645
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,857
  • بازدید ماه : 1,857
  • بازدید سال : 83,013
  • بازدید کلی : 893,295
  • تولبار گیمرفا
    Get our toolbar!