loading...
گیمرفا|مرجع تخصصی بازی
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 505 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (1)
watch-dogs-030213
http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/waha6oewffipsb4s4bl.jpg

از  Watch Dogs تاکنون دو گیم پلی از بازی دیده ایم که همین دو نمایش زیبا نیز باعث شده تا این عنوان از همین حالا طرفداران بی شماری برای خود داشته باشد ، اما همچنان اطلاعات از این بازی اندک می باشد. با این حال به تازگی یوبی سافت اطلاعاتی بسیار جالب از گیم پلی بازی نظیر سیستم شهرت ، میزان جهان آزاد بودن بازی و بیشتر را منتشر کرده است که می توانید در ادامه این اطلاعات هیجان انگیز را که تاکنون جایی گفته نشده را مشاهده فرمایید.

سایت gamingbolt به تازگی در یک پرسش و پاسخ با کارگردان خلاق  Watch Dogs یعنی Jonathan Morin اطلاعات بسیار مهمی از بازی به دست آورده که در زیر این اطلاعات را می توانید بخوانید :

چرا شهر شیکاگو ؟

Jonathan Morin اعلام کرده است که شهر در بازی به عنوان یک سلاح می باشد. وقایع بازی در شیکاگو است و جانات مورین دلیل اصلی انتخاب این شهر را به این صورت می گوید :

شیکاگو نمادی از یک شهر مدرنیته و پیشرفت در کنار جرم و جنایت و فساد ، ثروتی بسیار به همراه فقر و خشونتی وحشیانه می باشد. این تناقصات آشکار شهر شیکاگو را به محل مناسبی برای بازی جهان آزاد ما کرده است.

اطلاعاتی در مورد سیستم ctOS

وی در این مورد توضیح داده است :

در Watch_Dogs ما به این ویژگی موبایلتان ، سیستم عامل مرکزی با مخفف ctOS می گوییم. تلفن همراهی که در بازی دارید این اجازه را به شما می دهد که شهروندان را از اتاق خوابشان تا محل کارشان تعقیب کنید و آن ها را زیر نظر خود داشته باشید. تمامی دستگاه های الکترونیکی بازی به صورت یک شبکه ی قدرتمند و پیچیده ای است که به تلفن همراه شما متصل شده است.

در Watch_Dogs می توانید از سیستم ctOS به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال در دموی بازی می تواید ببینید که چگونه آیدن از حفاظ های خیابان به عنوان سلاحی علیه ماشین های پلیس استفاده می کند و یا برای این که از مهلکه فرار کند باعث توقف قطار می شود. این ها تنها چند نمونه از توانایی های منحصر به فرد شما است و نکته فوق العاده آن اینجا است که می توانید از این ویژگی در هروضعیت اورژانسی استفاده کنید. بنابر این همه ی بازیکنان باید این بازی را امتحان کنند ، زیرا این بازی جهان آزاد امکانات بی شماری را ارائه می دهد.

  Jonathan Morin در صحبت هایی بیشتر به سیستم اعتبار و شهرت بازی نیز اشاراتی داشته است  و می گوید:

آیا وی ( آیدن ) فردی است که خرابی های بسیاری ایجاد می کند و یا شهروندان را می کشد ؟ آیا کارهای او قهرمانانه است و یا مانند یک جنایتکار است ؟ در واقع هر کار شما در بازی اثرات مثبت و منفی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. این بازی نیست که در مورد آیدن قضاوت خواهد کرد ، بلکه خود بازیکن است که می تواند انتخاب کند که وی را به چه صورتی در بازی می خواهد. سیستم این بازی دارای انتخاب های خاکستری است و میزان شهرت آیدن در واقع انعکاسی از انتخاب های بازیکنان در طول بازی می باشد.

اگر در تریلر گیم پلی بازی دقت کرده باشید آیدن این توانایی را دارد که زمان را آهسته کند و به عنوان مثال در ویدیوی گیم پلی بازی با آهسته شدن زمان  آیدن به لاستیک یک ماشین پلیس شلیک می کند و آن ماشین نابود می شود. همچنین بازیکنان می توانند به صورت تصادفی به برخی از ساختمان های بازی نیز وارد شده و به جستجو در آن جا بپردازند.

1361416180 5 1024x576 اطلاعاتی جدید از Watch Dogs

Watch Dogs

Jonathan Morin در توضیحات بیشتر در مورد چنین ویژگی هایی در بازی اعلام کرده است :

در واقع شهری که ما در حال ساختش هستیم و شما می توانید مکان هایش را کشف کنید به چند دسته تقسیم می شود : بخش های خیابانی ، طراحی های داخلی ، مناطق دورافتاده ، کوچه های پشتی و حتی پشت بام ها نیز برای اکتشاف در بازی وجود دارد. همچنین شما می توانید به خانه ها و حریم خصوصی شهروندان نیز حمله کرده و کنترل تمامی کامپیوتر های شهر را نیز از آن خود کنید.

وقایع Watch Dogs در سال ۲۰۰۳ رخ می دهد ، جایی که در آن شما کنترل فردی با نام Aiden Pearce را به عهده می گیرید. وی هکری بسیار ماهر است که از عقل و مبارزه به درستی استفاده می کند. Aiden اغلب افرادی را از بین می برد که مستحق آن می باشند. به عنوان مثال در جریان نمایشگاه E3 ، آیدن فردی  با نام Joseph DeMarco را از بین می برد . زیرا این فرد به دروغ از اتهام قتل تبرئه شده بود.

Watch Dogs در تاریخ Q4 2013 ( سه ماه آخر سال ۲۰۱۳ ) برای Microsoft Windows ، PlayStation 3 ،  PlayStation 4 ، Wii U ، Xbox 360 و کنسول نسل بعدی مایکروسافت عرضه می شود.

دوست عزیز طبق آمار شما عضو نیستید و برای دیدن پست ها نیاز به عضویت دارید . لطفا از منوی ثبت نام در سایت عضو شوید . این ثبت نام کمتر از 30 ثانیه به طول می انجامد و نیازی به تایید ایمیل نمیباشد
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 677
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 2098
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,886
  • بازدید ماه : 1,886
  • بازدید سال : 83,042
  • بازدید کلی : 893,324
  • تولبار گیمرفا
    Get our toolbar!