loading...
گیمرفا|مرجع تخصصی بازی
آخرین ارسال های انجمن
am125 بازدید : 395 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)


دنیای Fallout را پشت سر گذاشتیم و در شهرهای I Am Alive به دنبال خانواده ای گم شده، گشتیم! اما در METRO: Last Light قرار است با دنیای جدیدتری روبرو شویم. دنیای آخر الزمانی ای که در نسخه اول این سری از بازی ها به نمایش درآمد، بسیار زیبا و جذاب بود و تفاوت های زیادی با سایر بازی های موجود در بازار داشت. ما با این آگاهی به سراغ LL می رویم که می دانیم اتفاقات آن یک سال پس از METRO 2033 رخ می دهد. قرار است دوباره در تونل های سرد و تاریکی حضور پیدا کنیم که وقایع زیادی در آن ها رخ می دهند. استودیوی 4A Games دوباره ما را به شهر مسکو و فضای دراماتیک آن می برد تا با دنیای منحصر به فرد آن مبارزه کنیم.

در LL زندگی جدیدی را شاهد خواهید بود. برف های رادیواکتیوی از آسمان می بارند و یخ ها گرم شده اند و در حال آب شدن هستند. مردم زندگی جدیدی را آغاز می کنند که بسیار سخت تر از گذشته است. نیاز به آب سالم و غذا به موضوع مهمی تبدیل شده است. خورشید نیز دیگر معنای زندگی بخش ندارد و با اشعه هایش به مردم آسیب می زند. تغییرات محیطی و آب و هوایی را به خوبی در بازی مشاهده می کنید، چون تیم سازنده تکنولوژی های جدیدی را برای طراحی آن خلق کرده اند. در LL دنیای مرده قبلی در حال تغییر است و گذر فصل ها باعث شده اند تا زندگی در زمین نیز شروعی مجدد داشته باشد و گیاهان نیز سر از خاک بیرون آورند، اما هنوز زندگی در تونل های مترو جریان دارد و مردمی که تا کنون نجات پیدا کرده اند، در این مکان ها زندگی می کنند.


برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید ...

am125 بازدید : 460 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (1)

از ابتدای شكل گیری صنعت بازیسازی تا كنون، تقریباً هر چه بر تعداد قهرمانان مرد در بازی ها افزوده شده، حضور شخصیت های زن در آن ها کمرنگ بوده، زیرا این تفكر همواره وجود داشته كه زن ها به خاطر احساسات قوی و بیش از حد عاطفی، پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یك ابرقهرمان قدرتمند را ندارند. این روند تا قبل از سال 1960 میلادی همچنان پابرجا بود. اما با عرضه عنوان Tomb Raider و جهانی شدن آن، معادلات به هم ریخت و برای اولین بار شاهد درخشش یك زن بودیم. لارا کرافت (Lara Croft) شخصیتی بود كه جای خالی اش به شدت در میان قهرمانان بزرگ این صنعت احساس می شد و Eidos با خلق چنین عنوان و شخصیتی خود را جاودانه کرد.

او دختری است كه به هیچ وجه اسیر و گرفتار احساسات زنانه اش نبوده و هیچ وقت اشك هایش مشاهده نشده یا حتی ترس در وجودش جایی نداشته است. لارا همواره یك زن مستقل و قوی بوده و هیچگاه در تصمیم گیری دچار تزلزل نشده است. او ماجراهای فوق العاده خطرناكی را پشت سر گذاشته و اكنون پس از غیبتی نسبتاً طولانی، در سال 2013 بازگشته، اما بسیار متفاوت تر از آن چیزی كه از او انتظار می رود. ایده بازسازی عناوین بزرگ، بسیار جالب توجه و مثبت به نظر می آید، زیرا چندی پیش Ninja Theory با DmC ثابت كرد كه چطور می توان به یك IP بزرگ جان تازه ای بخشید و تجربه ای متفاوت در یك مجموعه را رقم زد.


برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطل بروید ...

am125 بازدید : 329 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

اکنون زمان برای Sony سپری می شود. آن ها با معرفی PS4 توجه تمام رسانه های را به خودشان جلب کردند. این موضوع طبیعی است که همیشه نفر اول برنده می شود و Microsoft فرصت بزرگی را از دست داد. اما هنوز زمان باقی است و با توجه به اینکه رفته رفته حواس ها از کنفرانس Sony و موج هیجان انگیز آن دور می شود، Microsoft این فرصت را دوباره بدست می آورد که یک بار دیگر توجه رسانه ها را به سمت خودش جلب کند. بدون شک، 2013 سال فوق العاده ای از نظر تکنولوژی و پیشرفت های آن خواهد بود. این موضوع برای صنعت بازی بیشتر است، چرا که Gamescom ،E3 و TGS نیز در راه هستند و ما قبل از این نمایشگاه ها شاهد معرفی کنسول Microsoft در همایشی جداگانه خواهیم بود.

سال 2005 کنسول Xbox 360 در Games Convention به نمایش درآمد و با توجه به اینکه زودتر از PS3 راهی بازار شد، توانست به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند و بخش بسیاری از بازار را از آن خود کند. بازاری که نه تنها از دست نرفت، بلکه بزرگ تر شد و علاقه مندان بیشتری را به خودش جلب کرد. Microsoft با عرضه زود هنگام Xbox 360، مخصوصاً در آمریکا سود زیادی کرد و توانست نظرها را به سمت خودش جلب کند. آن ها توانستند Xbox 360 را به تنها گزینه موجود در بازار برای خرید تبدیل کنند. حال Sony با استفاده از همان استراتژی خودش را یک قدم جلوتر از آن ها قرار داده و اکنون همه منتظر این هستند که این کنسول را در اواخر سال جاری مشاهده کنند.


برای دیدن بقیه متن و عکس ها به ادامه مطلب بروید ...

am125 بازدید : 379 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

پلتفرم: Android/ iOS

بازی Royal Revolt یک عنوان Tower Defense بسیار جذاب است. در حالیکه از مقر خود دفاع می کنید، باید به فکر حمله به دشمن نیز باشید. روند بازی کاملاً به شما بستگی دارد و با توجه به کارهایی که انجام می دهید، شما را درگیر خودش می کند. RR دارای گرافیک 3D بسیار زیبایی است و فضای فانتزی ای دارد. این بازی می تواند به یکی از عناوین محبوب شما تبدیل شود.


بقیه بازی ها در ادامه مطلب ...

am125 بازدید : 221 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)


Microsoft هر سال مراسم خصوصی ای را به همراه چند شرکت مختلف که با آن ها همکاری های تجاری انجام می دهد، برگزار می کند. مراسم جدید این کمپانی که Fiscal Year 2014 نام دارد، چند روز دیگر برگزار می شود و به نظر می رسد که Microsoft کنسول Xbox 720 را برای اولین بار به نمایش دربیاورد.


برای دیدن ادامه خبر به ادامه مطلب بروید ...

am125 بازدید : 522 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)
AC4BF PS3 UK 2D برخواسته از میان دزدان دریایی / اولین نگاه به Assassins Creed 4: Black Flag

عصر طلای دزدان دریایی را می توان در تاریخ سینمای هالیوود جستجو کرد.طوطی های سخن گو و افرادی با دستانی به شکل یک قلاب همگی جزو موارد معروف دزدان دریایی هستند ، اما همه ی این موارد را دیگر فراموش کنید ، زیرا یوبی سافت با Assassin’s Creed 4: Black Flag آمده تا تعریف جدیدی از دزدان دریایی را در قالب یک بازی به ارمغان بیاورد. اما Black Flag فقط یک دنباله ی ساده از Assassin’s Creed نیست ، این عنوان جسورانه یوبی سافت می خواهد تا با روایتی متفاوت از دزدان دریایی و ماموریت های غیر خطی آزادی را برایتان به ارمغان آورد.

برای دیدن ادامه متن وعکس ها به ادامه مطلب بروید ...

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 677
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 2098
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,266
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,478
  • بازدید ماه : 2,478
  • بازدید سال : 83,634
  • بازدید کلی : 893,916
  • تولبار گیمرفا
    Get our toolbar!